Yunus Əmrə – Gəl gör məni, eşq neylədi – Gel gör beni, aşk neyledi

Standard

Yunus Əmrə – Gəl gör məni, eşq neylədi

Mən yürürüm yana-yana,
Eşq boyadı məni qana.
Nə aşiqəm, nə divana,
Gəl gör məni eşq neynədi.

Gah əsərəm yellər kimi,
Gah tozaram yollar kimi,
Gah coşaram sellər kimi
Gəl gör məni eşq neynədi.

Axar su kimi çağlaram,
Dərdli ciyərim dağlaram.
Şeyxim anuban ağlaram,
Gəl gör məni eşq neynədi.

Ya əlim tut, qaldır məni,
Ya vəslinə yetir məni.
Çox ağladım, güldür məni,
Gəl gör məni eşq neynədi.

Mən yürürəm eldən-elə,
Şeyx anarım dildən-dilə.
Qürbətdə halım kim bilə,
Gəl gör məni eşq neynədi.

Məcnun oluban yürürüm,
Yarı yuxuda görürüm,
Oyanıb məlul olurum,
Gəl gör məni eşq neynədi.

Miskin Yunus, biçarəyəm,
Başdan-ayağa yarəyəm.
Dost əlindən avarəyəm,
Gəl gör məni eşq neynədi.

Yunus Emre – Gel Gör Beni Aşk Neyledi

Ben yürürüm yana yana
Aşk boyadı beni kana
Ne akîlem ne divâne
Gel gör beni aşk neyledi

Gâh eserim yeller gibi
Gâh tozarım yollar gibi
Gâh akarım seller gibi
Gel gör beni aşk neyledi

Akarsularım çağlarım
Dertli ciğerim dağlarım
Şeyhim anuban ağlarım
Gel gör beni aşk neyledi

Ya elim al kaldır beni
Ya vaslına erdir beni
Çok ağlattın güldür beni
Gel gör beni aşk neyledi

Ben yürürüm ilden ile
Şeyh anarım dilden dile
Gurbette halim kim bile
Gel gör beni aşk neyledi

Mecnun oluban yürürüm
O yâri düşte görürüm
Uyanıp melûl olurum
Gel gör beni aşk neyledi

Miskin Yunus bîçâreyim
Baştan ayağa yâreyim
Dost ilinden âvâreyim
Gel gör beni aşk neyledi

Bir Cevap Yazın

