Afaq Şıxlı – BENI ÇOK SEV! – MƏNİ ÇOX SEV!

Standard

Afaq Şıxlı – BENI ÇOK SEV!

Beni çox sev!
Dünya kadar,
ve daha çok!
Bileyim ki, bu sevginin ötesi yok!
Beni çok sev, ölesiye,
Her bir şeyi kurban eyle
sevdamızın bir gününe.
Beni çok sev,
öyle çok ki,
masal olsun Leyla ile Mecnun gibi.
Oyle çok ki,
yüreklere nakşetsinler
Sevgi adlı kanun gibi.
Her nefeste yalnız beni,
beni düşün.
Oyle koş ki, bana doğru
sanki bu gün ilk görüşün.
Nasıl aşık olduğunu
defalarca söyle, söyle!
Şayet, beni seveceksin
bak, böyle sev!
Yalnız böyle!

Türk dilinə tərcümə Məmməd İsmayıl.

MƏNİ ÇOX SEV!

Məni çox sev!
Dünya qədər…
Ondan da çox…
Qoy bilim ki, bu sevginin ölçüsü yox!
Məni çox sev!
Ölümünə…
Hər şeyini dəyişə bil ömrümüzün bir gününə!
Məni çox sev!
Elə çox ki,
nəsillərə danışılsın Leyli ilə Məcnun kimi.
Elə çox ki,
ürəklərə həkk olunsun “Sevgi” adlı qanun kimi.
Hər addımda,
hər nəfəsdə
yalnız məni, məni düşün!
Elə tələs yanıma ki, sanki bu gün ilk görüşün!
Qoy, eşqinin hərarəti alov saçsın
gündən-günə, ildən-ilə!
Əgər məni sevəcəksən – bax belə sev, yalnız belə!
Yalnız belə!

Bir Cevap Yazın

