Afaq Şıxlı – Yüzü dönükmüş… – ÜZÜ DÖNÜKMÜŞ…

Standard

Afaq Şıxlı – Yüzü dönükmüş…

Ben bahtımı yüce bildim,
Bahtım yenikmiş, yenikmiş…
Dertlerimi hiçe bildim,
Dertim büyükmüş, büyükmüş…

Geleceye çok inandım,
İçimdeki sesi dandım.
Umutumu alev sandım,
Oysa sönükmüş, sönükmüş…

Neler buldum, neler itti,
Bir soluğa her şey bitti.
Bırakarak öyle gitti,
Yüzü dönükmüş, dönükmüş…

AFAQ ŞIXLI – ÜZÜ DÖNÜKMÜŞ…

Mən bəxtimi uca bildim,
Bəxtim yenikmiş, yenikmiş…
Dərdlərimi heçə bildim,
Dərdim böyükmüş, böyükmüş…

Gələcəyə çox inandım,
İçimdəkli səsi dandım.
Ümidimi alov sandım,
Oysa sönükmüş, sönükmüş…

Nələr tapdım, nələr itdi…
Bir inada hər şey bitdi.
Yarı yolda qoyub getdi,
Üzü dönükmüş, dönükmüş…

One response »

Bir Cevap Yazın

