Teymur Həbibi – O QIZI UNUTMARAM MeN – O KIZI UNUTAMIYORUM BEN

Standard

Teymur Həbibi – O QIZI UNUTMARAM MeN

Gözlərim bir gözəl gördü,
Məni görüb o da süzdü,
Naz eləyib, həm də üzdü,
O qızı unutmaram mən.

Aşiq oldum zümrüd gözə,
Həsrət qaldım şirin sözə,
Deyin, bu dərdə kim dözər,
O qızı unutmaram mən.

Ürəyimdə arzu qaldı,
O qız canımdan can aldı,
Düşdüyüm bu hal nə haldır,
O qızı unutmaram mən.

Həbibi yaralı oldu,
Gözləri əzabdan doldu,
İnsan məhəbbətə quldur,
O qızı unutmaram mən.

12.06.2003_Gürcüstan

O KIZI UNUTAMIYORUM BEN

Gözlerim bir güzel gördü,
Beni görüp o da süzdü,
Naz eyleyip, hem de üzdü,
O kızı unutamıyorum ben.

Aşık oldum zümrüt göze,
Hasret kaldım şirin söze,
Deyin, bu derde kim katlanır,
O kızı unutamıyorum ben.

Yüreğimde arzu kaldı,
O kız canımdan can aldı,
Düşdüğüm bu hal ne haldır,
O kızı unutamıyorum ben.

Hebibi yaralı oldu,
Gözleri azabdan doldu,
İnsan muhabbete kuldur,
O kızı unutamıyorum ben.

12.06.2003_Gürcüstan

Bir Cevap Yazın

