Ələkbər Ziyatay – Azərbaycanım mənim – Azerbaycanım benim

Standard

Ələkbər Ziyatay – Azərbaycanım mənim

Bəxtimin günəşidir,
Bəxtimə doğan günəş.
Qəlbimin atəşidir,
Qəlbimdən axan atəş.

Güllər-çiçəklər açır,
Qoynunda saf niyyətin.
Sənin səadətindən,
Yaranmış səadətim.

Fəxrim, eşqim, həyatım,
Şöhrətim, şanım mənim!
Sənsiz anılmaz adım,
Azərbaycanım mənim!

Nəfəsim səhər mehin,
Nəğməmdir küləklərin.
Şe’rimin bəndləridir,
Qanadlı diləklərin.

Köksündür seyrangahı
Fikrimin, xəyalımın.
Tutduğun dostluq yolu,
Yoludur iqbalımın.

Fəxrim, eşqim, həyatım,
Şöhrətim, şanım mənim.
Sənsiz anılmaz adım,
Azərbaycanım mənim!


Elekber Ziyatay – Azerbaycanım benim

Bahtımın güneşidir,
Bahtıma doğan güneş.
Kalbimin ateşidir,
Kalbimden akan ateş.

Güller-çiçekler açar,
Koynunda saf niyetin.
Senin saadetinden,
Yaranmış saadetim.

Gururum, aşkım, hayatım,
Şöhretim, şanım benim!
Sensiz anılmaz adım,
Azerbaycan’ım benim!

Nefesim seher mehin,
Nağmemdir rüzgarların.
Şiirimin bendleridir,
Kanadlı dileklerin.

Göğsündür seyrangahı
Fikrimin, hayalimin.
Tutduğun dostluk yolu,
Yoludur ikbalımın.

Gururum, aşkım, hayatım,
Şöhretim, şanım benim!
Sensiz anılmaz adım,
Azerbaycan’ım benim!

Bir Cevap Yazın

