Cahit Külebi – Hekayə – Hikaye

Standard

Sənin dodaqların pəmbə,
Əllərin bəyaz,
Al tut əllərimi, bəbək,
Tut bir az!

Mənim doğulduğum kəndlərdə
Ceviz ağacları yoxdu,
Mən buna görə sərinliyə həsrətəm,
Oxşa bir az!

Mənim doğulduğum kəndlərdə
Buğda tarlaları yoxdu
Dağıt saçlarını, bəbək,
Sovur bir az!

Mənim doğulduğum kəndləri
Axşamlar quldurlar basardı
Mən buna görə yalnızlığı heç sevməm,
Danış bir az!

Mənim doğulduğum kəndlərdə
İnsanlar gülməyi bilməzdi
Mən buna görə belə naçar qalmışam,
Gül bir az!

Mənim doğulduğum kəndlərdə
Quzey dağları əsərdi,
Buna görə dodaqlarım çatlaqdı,
Öp bir az!

Sən Türkiyə kimi aydınlıq və gözəlsən,
Mənim doğulduğum kəndlər də gözəldi
Sən də danış doğulduğun yerlərdən,
Danış bir az!

Azərbaycan dilinə uyğunlaşdıran: Təranə Musayeva

—-

Hikaye

Senin dudaklarin pembe
Ellerin beyaz,
Al tut ellerimi bebek
Tut biraz!

Benim dogdugum köylerde
Ceviz agaçlari yoktu,
Ben bu yüzden serinlige hasretim
Oksa biraz!

Benim dogdugum köylerde
Bugday tarlalari yoktu,
Dagit saçlarini bebek
Savur biraz!

Benim dogdugum köyleri
Aksamlari eskiyalar basardi.
Ben bu yüzden yalnizligi hiç sevmem
Konus biraz!

Benim dogdugum köylerde
Simal rüzgarlari eserdi,
Ve bu yüzden dudaklarim çatlaktir
Öp biraz!

Sen Türkiye gibi aydinlik ve güzelsin!
Benim dogdugum köyler de güzeldi,
Sen de anlat dogdugun yerleri,
Anlat biraz!

Cahit KÜLEBİ

Bir Cevap Yazın

