Melek Özlem Sezer – SERZENİŞ

Standard

Melek Özlem Sezer – SERZENİŞ

Demek göye su sepirem
Terini sildiyim beyaz şal
Heç yumuram deye
Ayıp edirsen mene, eşq olsun!

Qınayırsan meni
Ardınca ağlayıram deye
İncidim vallahi, eşq olsun!

Qapının eşiyinde rüzgarla süpürlenen
Yarpaq kimi geteyirem deye hemen
Meni kiçik de görürsen ya, eşqolsun!

İşe yaramaz, berbad, üstüne üstelik
Axmaq herifin biriymişsen, öyle mi?
Zövqsüz deyirsen mene yeni, eşq olsun!

Üç gün evveliydi, göy ne işveliydi
Tepemize gümüşlü deniz asılmış kimiydi
Men bu gün yenilerinden ne xeyir gördüm sanki

Yene o üç gün evveli
Göy edalı işveli olsun
Göyde qayıq, qayıqda şarab
Şerabda iki dodaq olsun
Eşq olsun!

Bunu da anlamasan
Yazıqlar olsun!

Melek Özlem Sezer – SERZENİŞ

Demek göğe su serpiyorum da
Terini sildiğim beyaz şalı
Hiç yıkamıyorum diye
Ayıplıyorsun beni, aşk olsun!

Kınıyorsun beni
Arkandan ağlıyorum diye
Gücendim vallahi, aşk olsun!

Kapı eşiğinden rüzgârla süpürülen
Yaprak gibi gitmiyorum diye hemen
Beni küçük de görüyorsun ya, aşk olsun!

İşe yaramaz, berbat, üstüne üstelik
Aşağılık herifin tekiymişsin, öyle mi?
Zevksiz diyorsun bana yani, aşk olsun!

Üç gün evveliydi, gök ne de işveliydi
Tepemize gümüşlü deniz asılmış gibiydi
Ben şu gün yenilerinden ne hayır gördüm sanki

Yine o üç gün evveli
Gök edalı işveli olsun
Gökte kayık, kayıkta şarap
Şarapta iki dudak olsun
Aşk olsun!

Bunu da anlamazsan
Yazıklar olsun!

One response »

Bir Cevap Yazın

