Bəxtiyar Vahabzadə – Biri SənSən Biri mən – Bahtiyar Vahabzade – Biri Sensin Biri ben

Standard

Bəxtiyar Vahabzadə – Biri SənSən Biri mən

Bir bulağın iki gözü
Biri sənsən, biri mən yar
Bir almanın iki üzü
Bu həm sənsən, həm də mən yar !

Qoşa simin titrəməsi
Biri sənsən, biri mən yar
Bir pərdənin iki səsi
Biri sənsən, yar !

Qoşa simin titrəməsi
Biri sənsən, biri mən yar
Bir pərdənin iki səsi
Biri sənsən, yar !

Bu həyatda iki rəngdir
Biri sənsən, biri mən yar
Sevinc kimdir, kədər kimdir ?
O həm sənsən, həm də mən yar !

Qoşa simin titrəməsi
Biri sənsən, biri mən yar
Bir pərdənin iki səsi
Biri sənsən, yar !

Qoşa simin titrəməsi
Biri sənsən, biri mən yar
Bir pərdənin iki səsi
Biri sənsən, yar !

Bahtiyar Vahabzade – Biri Sensin Biri ben

Bir çeşmenin iki gözü
Biri sensin, biri ben yar
Bir elmanın iki yüzü
Bu hem sensin, hem de ben yar !

Çifte simin titremesi
Biri sensin, biri ben yar
Bir perdenin iki sesi
Biri sensin, yar !

Çifte simin titremesi
Biri sensin, biri ben yar
Bir perdenin iki sesi
Biri sensin, yar !

Bu həyatda iki rəngdir
Biri sensin, biri ben yar
Sevinc kimdir, keder kimdir ?
O hem sensin, hem de ben yar !

Çifte simin titremesi
Biri sensin, biri ben yar
Bir perdenin iki sesi
Biri sensin, yar !

Çifte simin titremesi
Biri sensin, biri ben yar
Bir perdenin iki sesi
Biri sensin, yar !

Bir Cevap Yazın

