Mustafa BERÇİN – SEN-BEN / SƏN-MƏN

Standard

Mustafa Berçin – SƏN-MƏN

Sən azadlıq vermə mənə,
Mən qapının köləsiyəm

Sən nurunla doldun cana,
Mən eşqindən öləsiyəm.

Varsan deyə dünya da var,
Mən bu sirri biləsiyəm.

Həqiqətin özüsən sən,
Mən bu “özün” çiləsiyəm.

Sən varlığın timsalısan,
Mən varlığın kölgəsiyəm.

Sən əzəlsən, əbədisən,
Mən bir alım nəfəsiyəm.

Sən söylədim, dinləmədim,
Mən Adəmin nəvəsiyəm

Sən yenə də mərhəmət et,
Mən insafa gələsiyəm.

Sən azadlıq vermə mənə,
Mən qapının köləsiyəm.

12.08.12
Uyqunlaştıran Afaq ŞIXLI

Mustafa BERÇİN – SEN-BEN

Sen azatlık verme bana
Ben kapının kölesiyim.

Sen nurunla doldun cana
Ben aşkından ölesiyim.

Sen varsın ki, alemler var
Ben o sırrı bilesiyim.

Sen hakikatin özüsün
Ben o özün çilesiyim.

Sen varlığın kendisisin
Ben varlığın gölgesiyim.

Sen ezelsin sen ebetsin
Ben de bir tek nefesiyim.

Sen uyardın biz uymadık
Ben Adem’in meyvesiyim.

Sen yine de merhamet et
Ben merhamet dilesiyim.

Sen azatlık verme bana
Ben kapının kölesiyim.

Çanakkale 23/07/2012

Bir Cevap Yazın

