Fikrət Qoca – Ana

Standard

Əziz anam, şirin sözlü anam,
Qəlbin kövrək, eşqin solmaz bahar.
Gülər üzlü, qara qözlü, anam.
Hara getsəm gözün mənə baxar.
Ana, gəlbim bu laylarla gəzər
Doğma səsin ömrü gülbəzər
Laylay dedin ana, laylay dedin mənə,
Həyat verdin mənə, əziz ana.
Laylan hələ yaşar, laylan ellər aşar,
Günəş kimi yana yana, ana.

Ana, səsin aydın səhər ola,
Ana, qəlbin geşik çəkər bizə.
Yolum üstə uzağ səfər ola,
İşığ dolar nurdan düşən gözə.
Mənim görək gözüm sənsən, ana,
Ömrüm günüm özüm sənsən, ana
Laylay dedin ana, laylay dedin mənə,
Həyat verdin mənə, əziz ana.
Laylan hələ yaşar, laylan ellər aşar,
Günəş kimi yana yana, ana.

Laylay dedin ana, laylay dedin mənə,
Həyat verdin mənə, əziz ana.
Laylan hələ yaşar, laylan ellər aşar,
Günəş kimi yana yana, ana.

Həyat verdin mənə, əziz ana.
Günəş kimi yana yana, ana.

Musiqi: Sevil Əliyeva
ifacı : Müslüm Maqomayev

—–

Aziz anam, şirin sözlü anam,
Kalbin narin, aşkın solmaz bahar.
Güler yüzlü, kara qözlü, anam.
Nereye gitsem gözün bana bakar.
Ana, kalbim bu ninninle gezer
Doğma sesin ömrü gülbezer
Ninni okudun ana, Ninni okudun bana,
Hayat verdin bana, aziz ana.
Ninnin hala yaşar, ninnin eller aşar,
Güneş gibi yana yana, ana.

Ana, sesin aydın seher ola,
Ana, kalbin korur bizi.
Yolum üste uzak sefer ola,
Işık dolar nurdan düşen göze.
Benim görek gözüm sensin, ana,
Ömrüm günüm özüm sensin, ana
Ninni okudun ana, Ninni okudun bana,
Hayat verdin bana, aziz ana.
Ninnin hala yaşar, ninnin eller aşar,
Güneş gibi yana yana, ana.

Uyarlayanlar : Çetin Bayramoğlu – Ayşen Savadova

Bir Cevap Yazın

