Afak Şıhlı – BAHAR SENİ GÖZLÜYORUM! – BAHAR, SƏNI GÖZLƏYIRƏM!

Standard

Afak Şıhlı – BAHAR SENİ GÖZLÜYORUM!

Saya saya günlerimi,
Ben güneşi sesliyorum.
Savuşturup dünlerimi,
Kederimi gizliyorum.
Bahar, seni gözlüyorum!

Bulutları kovsun rüzgar,
Çiçeğe dursun yaylalar,
Ömrümüze yağmasın kar!
Al şafağı izliyorum!
Bahar, seni gözlüyorum!

Şen mısralar yaza yaza,
Geçsin bu kış, dönsün yaza!
Nevruz gelsin yurdumuza!
Cemreleri közlüyorum,
Bahar, seni gözlüyorum!

Koy açılsın göğün yüzü,
Nur olsun deresi, düzü.
Bir gezelim elimizi!
Vatanımı özlüyorum!
Bahar, seni gözlüyorum!

Çeviri: İmdat AVŞAR

Afaq Şıxlı – BAHAR, SƏNI GÖZLƏYIRƏM!

Saya-saya günlərimi,
Mən günəşi səsləyirəm.
Ötürürəm illərimi,
Niskilimi gizləyirəm.
Bahar, səni gözləyirəm!

Buludları qovsun külək,
Çöl-çəmənlər açsın çiçək,
Gəl, yenə də deyək-gülək!
Al şəfəqlər istəyirəm!
Bahar, səni gözləyirəm!

Şən misralar yaza-yaza,
Keçsin bu qış, dönsün yaza!
Novruz gəlsin yurdumuza!
Göy səməni bəsləyirəm,
Bahar, səni gözləyirəm!

Qoy açılsın göyün üzü,
Nur bürüsün çölü-düzü.
Qoşa gəzək elimizi!
Vətənimi özləyirəm!
Bahar, səni gözləyirəm!

Fotoğraf Ayşen Savadova

Bir Cevap Yazın

