SÜLEYMAN RÜSTƏM – YADIMA DÜŞDÜ – YADIMA DÜŞTÜ

Standard

Hatıra defterim durur karşımda
Dolaşır bir ölmez sevda başımda.
Güzel Karabağ’da genç yaşımda
Bir güzel seçdiğim yadıma düşdü.

Çok gezdik birlikte kolum kolunda,
Varımı, yoğumu görürdüm onda.
Her gün, her ay, her yıl onun yolunda
Bin derde düşdüğüm yadıma düşdü

Güzel Karabağ’ın güzel çiçeği
Bakdıkça artardı ömrüm dileği
Ona öz aşkımı nasıl demeli
O elçi düşdüğüm yadıma düşdü

Bir turna gibi uçtu aşkın gölünden,
Adı bu aşığın düşmez dilinden
İsa pınarında onun elinden
Su alıp içdiğim yadıma düşdü.

Bakdıkça doymazdım gül yanağından
Bir güldü dermişdim aşkın bağından
Bir gün evlerinin hemen yanından
Titreyip geçtiğim yadıma düşdü

Uyarlayanlar : Çetin Bayramoğlu – Ayşen Savadova

Xatirət dəftərim durur qarşımda
Dolaşır bir ölməz sevda başımda.
Gözəl Qarabağda cavan yaşımda
Bir gözəl seçdiyim yadıma düşdü.

Çox gəzdik birliktə qolum qolunda,
Varımı, yoxumu görürdüm onda.
Hər gün, hər ay, hər il onun yolunda
Min dərdə düşdüyüm yadıma düşdü

Gözəl Qarabağın gözəl çiçəyi
Baxdıqca artardı ömrüm diləyi
Ona öz eşqimi necə deməyi
O elçi düşdüyüm yadıma düşdü

Bir sonatək uçdu eşqin gölündən,
Adı bu aşiqin düşməz dilindən
İsa bulağında onun əlindən
Su alıb içdiyim yadıma düşdü.

Baxdıqca doymazdım gül yanağından
Bir güldü dərmişdim eşqin bağından
Bir gün evlərinin lap qabağından
Titrəyib geçtiyim yadıma düşdü
Gözəl Qarabağda cavan yaşımda
Bir gözəl seçdiyim yadıma düşdü.

Bir Cevap Yazın

