İslam Səfərli – ÇİNAR OLARDIM!

Standard

Mən bulaq olsaydım susardımmı heç,
Qaynardım qayalar, dağlar içindən.
Deyərdin sən məndən bir ovuc gəlib,
Keçəndə bağça-bağlar içindən.

Mən ağac olsaydım, bir çinar olardım,
Hər bahar səslərdim, gələrdim yenə.
Sizin bağçanızda mən hey ucalardım,
Səni oyatmaqçün nəğmələrimlə.

Mən külək olsaydım, çox tələsərdim,
Bir anda dağlardan ötərdim asant.
Gecə qapınızdan asta əsərdim,
Deyərdim yuxudan oyanmayasan.

Mən ağac olsaydım, bir çinar olardım,
Hər bahar səslərdim, gələrdim yenə.
Sizin bağçanızda mən hey ucalardım,
Səni oyatmaqçün nəğmələrimlə.

İslam Səfərli – ÇİNAR OLARDIM!

Ben pınar olsaydım susardım mı hıç,
Kaynardım kayalar, dağlar içinden.
Değerdin sen benden bir avuç gelib,
Geçende bağça-bağlar içinden.

Ben ağac olsaydım, bir çınar olurdum,
Her bahar seslerdim, gelirdim gene.
Sizin bağçanızda ben hey ululardım,
Seni uyandırmak için nağmelerimle.

Ben rüzgar olsaydım, çok yarışırdım,
Bir anda dağlardan öterdim kolayca.
Gece kapınızdan usulca eserdim,
Derdim uykudan uyanmayasın.

Ben ağac olsaydım, bir çınar olurdum,
Her bahar seslerdim, gelirdim gene.
Sizin bağçanızda ben hey ululardım,
Seni uyandırmak için nağmelerimle.

Uyarlayanlar : Çetin Bayramoğlu – Ayşen Savadova

Bir Cevap Yazın

