Məhəmməd Füzuli – Şəbi-hicran

Standard

Məni candan usandırdı, cəfadan yar usanmazmı?
Fələklər yandı ahimdən, muradım şəmi yanmazmı?

Qəmu bimarinə canan dəvayi-dərd edər ehsan.
Nəçin qılmaz mənə dərman, məni bimari sanmazmı?

Qəmim pünhan tutardım mən, dedilər yarə qıl rövşən
Desəm, o bivəfa bilməm, inanarmı, inanmazmı?

Şəbi-hicran yanar canım, tökər qan çeşmi-giryanım
Oyadar xəlqi əfğanım, qara bəxtim oyanmazmı?

Güli-rüsxarinə qarşı gözümdən qanlı axar su,
Həbibim, fəsli-güldür bu, axar sular bulanmazmı?

Degildim mən sənə mail, sən etdin əqlimi zail,
Mənə tən eyləyən qafil səni görcək utanmazmı?

Füzuli rind ü şeydadır, həmişə xəlqə rüsvadır,
Sorun ki, bu nə sevdadır, bu sevdadan usanmazmı?

Günümüz Türkçesiyle:

1-Sevgili beni candan usandırdı, cefadan usanmaz Mı? Âhımdan gökler yandı, dileğimin mumu yanmaz mı?

2-Sevgili, bütün hastalarının derdine ilaç veriyor, bana niçin ilaç vermiyor? Beni hasta sanmıyor mu?

3-Ayrılık gecesinde canım yanar, ağlayan gözüm kanlı yaş Döker,feryadım Halkı Uyandırır,kara Bahtım Uyanmaz Mı?

4-yanağının Gülüne Karşı Gözümden Kanlın Su Akar (yani:kan Ağlarım); Sevgilim!bu Gül Mevsimidir,akar Sular Bulanmaz Mı?

5-ben Gamımı Gizli Tutardım,”sevgiliye Aç” Dediler,desem O Vefasız Acaba İnanır Mı?inanmaz Mı?

6-ben Sana Meyletmiş Değildim,aklımı Sen Yok Ettin;beni Kınayan Gafil Seni Görünce Utanmaz Mı?

7-fuzuli Çılgın Bir Rinttir,daima Halkın Diline Düşmüştür;sorun Ki Bu Nasıl Sevdadır?bu Sevda Dan Usanmaz Mı?

Bir Cevap Yazın

