Hatire Nurgül – ‘Kuzey’e giden gemi – Xatirə Nurgül – ŞİMALA GEDƏN GƏMİ

Standard

Hatire Nurgül – ‘Kuzey’e giden gemi

Ayrılık su ile geldi
suallarla gitti
sen de gittin “Kuzey” gemisiyle
sen de
hayatımın daha bir itkisi

Dönüp buz oldum buz

O günden
unutmamak için seni
eritmiyorum yüreyimi
o günden sana yazdığım mektupları
kağıt gemiler şeklinde
dağıtıyorum sulara

Denize bakmaya korkuyorum
o günden…

Xatirə Nurgül – ŞİMALA GEDƏN GƏMİ

Ayrılıq su ilə gəldi ,
suallarla getdi.
Sən də getdin «Şimal gəmisi»lə…
Sən də
həyatımın daha bir itgisi…
Dönüb
donub buz oldum…

O gündən
unutmamaq üçün səni
əritmirəm ürəyimi.
O gündən
sənə yazdığım məktubları
kağız gəmilər şəklində
bağışlayıram sulara.

Dənizə baxmağa
qorxuram o gündən…

Bir Cevap Yazın

