Vahid Əziz- Sənsiz keçən ömür…Sensiz geçen ömür

Standard

Vahid Əziz- Sənsiz keçən ömür…

Sen kısmetin elinden kaçanım
Sen kuş olup uzağa uçanım.
Sensiz ben neylerem bu geniş cihanı,
Bu azabı yar niye verdiler.

Men daha katlanamam
Tek başına dayanamam
Ben sensiz ölürüm yar,yar,yar
Ben sensiz neylerem,
Gölgensiz solarım
Ben sensiz kalamam yar.

İlk baharım çekilib gidersin
Bir hayal gibi yok olub gidersin
Beni yar ateşlere atıp gidersin,
Bir yüreği gör nece kırdılar.

Uyarlayanlar : Çetin Bayramoğlu – Ayşen Savadova

Sən qismətin əlindən qaçanım
Sən quş olub uzağa uçanım.
Sənsiz mən neylərəm bu geniş cahanı,
Bu əzabı yar niyə verdilər.

Mən daha dözmürəm,
Tək-tənha dözmürəm,
Mən sənsiz ölürəm yar,yar,yar
Mən sənsiz neylərəm,
Kölgənsiz solaram
Mən sənsiz qalmaram yar.

İlk baharım çəkilib gedirsən,
Bir xəyal tək tökülüb gedirsən,
Məni yar odlara atıb gedirsən,
Bir ürəyi gör necə qırdılar.

Bir Cevap Yazın

