Mustafa Berçin – MƏNIM BULUDLARIM HÜZÜNLƏ DOLMUŞ – Benim bulutlarım

Standard

Mustafa Berçin – MƏNIM BULUDLARIM HÜZÜNLƏ DOLMUŞ

Mənim buludlarım hüzünlə dolmuş,
Göz yaşı axıdar qəm olan yerə.
Yığışıb sellənib ümmana dönmüş…
Nolardı, “sevirəm” desə bir kərə?!

Mənim buludlarım yoldaşdır yelə,
Bülbültək aşiqdir bir qızılgülə.
Sevən ürək üçün atəşdir çilə –
Yaxar bu dünyada, qoymaz məhşərə.

Mənim buludlarım susar, çağlamaz,
Sevda daşımayan ürək dağlamaz.
Bozarar, qaralar, amma ağlamaz,
Baş əyməz zülümə, nə də qədərə.

Mənim buludlarım dağlara həmdəm,
Enməz düşsə belə qəm üstünə qəm.
Bu sevda mirasdır sizlərə məndən,
Vəfasız kim olsa, düşsün kədərə.

Uyğunlaşdıran Afaq ŞIXLI

Benim bulutlarım

Benim bulutlarım hüzün yüklüdür
Gözyaşı bırakır aşk olan yere.
Birikir, birikir ummana döner
Hele seviyorum de de bir kere.

Benim bulutlarım yele yoldaştır
Bülbüle aşk sunan güle kardeştir
Seven gönüllere çile, ateştir
Ki dünyada yakar komaz mahşere.

Benim bulutlarım her yere ağmaz
Sevda taşımayan gönüle yağmaz
Morarır, kararır ama ağlamaz
Dik durur olsa da mahkum kadere.

Benim bulutlarım yüce dağlara
Yoldaşlık eder de inmez bağlara
Sevdası mirastır gelen çağlara
Başka şey arayan düşsün kedere.

Mustafa Berçin
Çanakkale 07/05/2012

Bir Cevap Yazın

