Afaq Şıxlı – YENİLMEK İSTİYORUM – UDUZMAQ ISTƏYIRƏM

Standard


Afaq Şıxlı – YENİLMEK İSTİYORUM

Aklında mı,
“Hangimiz daha çok seviyoruz” diye
Yarışırdık…
Bir küser, bir barışırdık…
Nedenleri bir bir sayardım,
Ve sebepler sıralardım….
Sen yine “Ben!” derdin,
“Ben seni daha çok seviyorum!”
Bu nazlı, işveli tartışmada
Her zaman galip gelmek isterdin.

Bir daha başlayalım mı?

Ben senin sevgin oldum,
Sense benim ömürlük sevdam…
Ben senin güneşin oldum,
Sense benim işıklı dünyam…
Ben senin yüreğin oldum,
Sen benim maneviyatım…
Ben senin tek bir eserin oldum,
Sen menim bütün edebiyatım…

Kim daha çok seviyor sence?
Sen, yine de “Ben!” de!
Yenilmek istiyorum…

Cevirdi: İmdat Avşar

UDUZMAQ ISTƏYIRƏM

Yadındamı,
“Hansımız daha çox sevirik” – deyə
Yarışırdıq…
Zarafatla küsürdük, barışırdıq…
Səbəblər sadalayırdım,
bir-bir nidalayırdım….
Sənsə yenə də “Mən” deyirdin.
“Mən səni daha çox sevirəm” deyirdin.
Bu şıltaq mübahisədə
hər zaman qalıb gəlmək istəyirdin.
Bir də başlayaqmı?

Mən sənin sevgin oldum,
sənsə mənim ömürlük sevdam…
Mən sənin günəşin oldum,
sənsə mənim bütün dünyam…
Mən sənin ürəyin oldum,
sənsə mənim mənəviyyatım…
Mən sənin bircə əsərin oldum,
sənsə mənim bütün ədəbiyyatım…

Kim daha çox sevirmiş səncə?
Yenə də “Mən” de!
Uduzmaq istəyirəm…

Bir Cevap Yazın

