Nuridə Atəşi – Neylərsən – NEYLERSİN

Standard

Nuridə Atəşi – Neylərsən

Ürəyimi sənə açsam,dərdlərimi sənə danışsam
neylərsən mənə görən neylərsən …

Yarama məlhəm istəsəm,sənnən imdad diləsəm
neylərsən mənə görən neylərsən …

Sənsiz ölərəm desəm,sənə səninəm desəm,
səni “sevirəm” desəm neylərsən mənə görən neylərsən…

Yarama məlhəm istəsəm,sənnən imdad diləsəm
neylərsən mənə görən neylərsən

Qarşını kəsib ağlasam, qapını döyub yalvarsam
neylərsən mənə görən neylərsən …

NEYLERSİN

Yüreğimi sana açsam,derdimi sana döksem
Neylersin benim için neylersin

Yarama merhem istesem,senden imdat dilesem
Neylersin, benim için neylersin

Sensiz olamam desem,sana seninim desem
seni ”seviyorum” desem neylersin ,benim için neylersin

Yarama merhem istesem, senden imdat dilesem
neylersin,benim için neylersin

Karşına geçip ağlasam,kapına durup yalvarsam
Neylersin,benim için neylersin

Bir Cevap Yazın

