Məhəmməd Süleyman Oğlu Füzuli – Şəbi-hicran – Ayrılık gecesi

Standard

Məni candan usandırdı, cəfadən yar usanmazmı?
Fələklər yandı ahimdən, muradım şəm’i yanmazmı?

Qamu bimarinə canan dəvayi-dərd edər ehsan,
Neçün qılmaz mənə dərman, məni bimar sanmazmı?

Qəmim pünhan tutardım mən, dedilər yarə qıl rövşən,
Desəm, ol bivəfa bilmən, inanarmı, inanmazmı?

Şəbi-hicran yanar canım, tökər qan çeşmi-giryanım,
Oyadar xəlqi əfqanım, qara bəxtim oyanmazmı?

Güli-rüxsarinə qarşu gözümdən qanlı axar su,
Həbibim, fəsli-güldür bu, axar sular bulanmazmı?

Degildim mən sənə mail, sən etdin əqlimi zail,
Mənə tə’n eyləyən qafil səni görgəc utanmazmı?

Füzuli rindü şeydadır, həmişə xəlqə rüsvadır,
Sorun kim, bu nə sevdadır, bu sevdadən usanmazmı

—-

Beni candan usandırdı, sevgili cefadan usanmaz mı ?
Ahımdan gökler yandı, dileğimin mumu yanmaz mı ?

Sevgili, bütün hastaların derdine ilaç veriyor
Bana niçin ilaç vermiyor, beni hasta sanmıyor mu?

Ben gamımı gizli tutardım, sevgiliye aç dediler,
Desem o vefasız acaba inanır mı, inanmaz mı?

Ayrılık gecesinde canım yanar, ağlayan gözüm kanlı yaş döker,
Feryadım halkı uyandırır da, kara bahtım uyanmaz mı ?

Yanağının gülüne karşı gözümden kanlı su akar
Sevgilim!Bu gül mevsimidir, akar sular bulanmaz mı ?

Ben sana meyletmiş değildim, aklımı sen yok ettin;
Beni kınayan gafil, seni görünce utanmaz mı?

Fuzuli çılgın bir rinttir, daima halkın diline düşmüştür;
Sorun ki bu nasıl sevdadır?, bu sevdadan usanmaz mı?

Bir Cevap Yazın

