Afaq Şıxlı – SEN ÖYLE SANIRSIN… – SƏN ELƏ BİLİRSƏN…

Standard

f213

Afaq Şıxlı – SEN ÖYLE SANIRSIN…

çeviren: İmdat Avşar

(Ben öyle bilirdim seversin beni,
İnsanın kendini sevdiği gibi… Elmar Şahmar)

Sen öyle sanırsın; seversin beni,
Belki de seversin öz aleminde…
Seversin kafese düşen kuş gibi,
Sıkarsın kalbimi keder deminde.

Seversin de sevgin fani, ölümlü…
Bir okun yüreği sevdiği gibi.
Güneşin sahrayı, dikenin gülü,
Bıçağın küreği sevdiği gibi.

Donarım ben senin, buz ellerinde,
Sevgiyse ışıktır, nurdur, hayattır!
Bari, gel sen buna “muhabbet” deme,
Karanlık, ihanet bu hisse yaddır!

Uyandırma kalbin sessizliğini,
Bir daha aldanmak istemez yürek!
Sen öyle sanırsın; seversin beni,
Böyle sevgi benim neyime gerek?!

—-

Afaq Şıxlı – SƏN ELƏ BİLİRSƏN…

Sən elə bilirsən sevirsən məni,
Bəlkə də sevirsən öz aləmində…
Sevirsən qəfəsə düşən quş kimi,
Sıxırsan qəlbimi qüssə-qəmində.

Sevirsən ölümlü məhəbbət ilə…
Bir oxun ürəyi sevdiyi kimi.
Günəşin səhranı, tikanın gülü,
Bıçağın kürəyi sevdiyi kimi.

Donuram mən sənin buz əllərində,
Sevgisə – şəfəqdir, nurdur, həyatdır!
Sevirsən? Yox, buna “məhəbbət” demə,
Qaranlıq, xəyanət bu hissə yaddır!

Oyatma qəlbimin səssizliyini,
Bir daha aldanmaq istəmir ürək!
Sən elə bilirsən sevirsən məni,
Bəlkə də sevirsən… öz bildiyintək…

Bir Cevap Yazın

