Nurane Nur – TREN – QATAR

Standard

Nurane Nur – TREN

Gitti,
Küçüldü,
Eridi
Kayıplara karıştı kocaman tren

Götürdü
Seni,
Beni,
Bizi.
Doldurduk vagonlara ayrılıkları,
Artık zor buluruz bir birimizi.
Belki de ben bakmasaydım peşinden
Böyle hızla uzaklaşamayacaktı.
Sen olmasaydın içinde
Her istediğine ulaşamayacaktı
Bu tren.

Nasıl da özledim
Daha şimdiden seni
Zamanı nasıl geri getireceğim?
Ama öyle zannetmesin bu zalim tren
Herşeyin, herşeyin sonunu getirdi.
Öyle zannetmesin bu gidişiyle
Beni sensiz bıraktı,
Seni alıp götürdü.

Nurane Nur – QATAR

Getdi,
Kiçildi,
Əridi,
yox oldu o boyda qatar.
Apardı
Səni,
Məni
Bizi.
Doldurduq vaqonlara ayrılıqları,
Çətin taparıq bir-birimizi.
Bəlkə mən baxmasaydım ardınca

Belə sürətlə getməyəcəkdi.
Sən olmasaydın içində.
Kamına yetməyəcəkdi,
O qatar.
Necə darıxmışam
Indidən sənsiz.
Zamanın üzünü necə çevirim?
Elə bilməsin ki, o zalım qatar,
Olacaq bu imiş,
bitdi,
qurtardı.
Elə bilməsin ki bu gedişiylə,
Məni sənsiz qoydu,
mənsiz apardı.

Bir Cevap Yazın

