Xalq mahnısı – Laçın

Standard

Araz axar su ilə,
Dəstə-dəstə gül ilə,
Mən yarımı sevirəm
Şirin-şirin dil ilə

Ay Laçın, can Laçın,
Mən sənə qurban Laçın…

Bağçaların barı gül,
Yarı göncə, yarı gül,
Gec açıldın, tez soldun,
Açmayaydın barı gül,

Ay Laçın, can Laçın,
Mən sənə qurban Laçın…

Yeri-yeri küsən yar,
Yeni eşqə düşən yar,
Elçiləri qırılmış…
Özü elçi düşən yar!

Ay Laçın, can Laçın,
Mən sənə qurban Laçın…

Alma atdım nar gəldi,
Kətan köynək dar gəldi
Qapıya kölgə düşdü,
Elə bildim yar gəldi.

Su atdım yara dəydi
Əlim divara dəydi.
Dilim-ağzım qurusun,
Nə dedim Yara dəydi.

Ey əlim oda yansin
Pərvanə o da yansın
Mən yandım yar üzündən
Eşitsin o da yansın

Ay Laçın, can Laçın,
Mən sənə qurban Laçın…


Araz akar su ile,
Deste-deste gül ile,
Ben yarımı severim
Şirin-şirin dil ile

Ay Laçın, can Laçın,
Ben sana kurban Laçın…

Bahçelerin barı gül,
Yarı gönce, yarı gül,
Gec açıldın, tez soldun,
Açmasaydın bari gül,

Ay Laçın, can Laçın,
Ben sana kurban Laçın…

Yeri-yeri küsen yar,
Yeni aşka düşen yar,
Elçileri kırılmış…
Özü elçi düşen yar!

Ay Laçın, can Laçın,
Ben sana kurban Laçın…

Elma atdım nar geldi,
Keten köynek dar geldi
Kapıya gölge düşdü,
Öyle bildim yar geldi.

Su atdım yara değdi
Elim duvara değdi.
Dilim-ağzım kurusun,
Ne dedim Yara değdi.

Ey elim ateşte yansın
Pervane o da yansın
Ben yandım yar üzünden
İşitsin o da yansın

Ay Laçın, can Laçın,
Ben sana kurban Laçın…

Uyarlayan : Çetin Bayramoğlu

Bir Cevap Yazın

