Bəxtiyar Vahabzadə – Bu ayrılıq nədən oldu

Standard

Bəxtiyar Vahabzadə – Bu ayrılıq nədən oldu

Əllərini üzüb məndən,
Yarım birbaş gedən oldu
Can deyib can eşidərdik,
Bu ayrılıq nədən oldu?

Öz eşqimdən, diləyimdən,
Ayri düşdüm illərlə mən.
Amma səndən ayrı gəzən,
Ürəyk deyil, bədən oldu.

Musiqisi : Şəfiqə Axundova

Bəxtiyar Vahabzadə – Bu ayrılıq nədən oldu

Əllərini üzüb məndən,
Yarım birbaş gedən oldu.
Can deyib, can eşidərdik,
Bu ayrılıq nədən oldu?

Qızılgüləm dəstəyəm mən,
Bülbüləm qəfəsdəyəm mən
Gəzirəm mən, qəmli-qəmli,
Görən deyir, xəstəyəm mən

Yandı ürək kabab oldu,
Gül bağçamda xəzan oldu,
Mən ki səndən ayrılmazdım,
Bu ayrılıq nədən oldu?

Yaranmışıq məhəbbətdən,
Alovlanıb yanıram mən.
Bu həsrətdən, bu möhnətdən
Gözümün yaşı dən-dən oldu

Öz eşqimdən diləyimlə,
Ayrı düşdüm illərlə mən.
Ancaq səndən ayrı gəzən,
Ürək deyil, bədən oldu!

Ellerini çekip benden
Yarim bu gün gider oldu
Can deyip can duyardık
Bu ayrılık neden oldu

Kızıl gülüm desteyim ben
Bülbülüm kafesteyim ben
Gezerim ben,gamlı gamlı
Gören diyor, hastayım ben

Yandı yürek kebap oldu
Gül bahçemde hazan oldu
Ben ki senden ayrılmazdım
Bu ayrılık neden oldu

Yaranmışıq muhabbetten,
Alevlenip yanarım ben.
Bu hasretden, bu mihnetden
Gözümün yaşı … oldu

Yar aşkıyla yana yana
Ayrı düştüm ellere ben
Ama senden ayrı geçen
Yürek değil beden oldu

Bir Cevap Yazın

