Paşa Qəlbinur – Mən sizə gələcəm -Ben size gelecegim

Standard

Mən sizə gələcəm, bir gün gələcəm
Bir qərib yuxunun dumanı kimi..

Mən sizə gələcəm vallah gələcəm
Gecikmiş eşqimin gümanı kimi..

Mən sizə gələcəm yağmurlu gündə
Üzümdə gözümdə kipriyimdə nəm..

Mən sizə gələcəm səssiz-səmirsiz
Səssiz-səmirsiz də çıxıb gedəcəm..

Bəstəkar Emin Sabitoğlu

Ben size gelecegim, bir gün gelecegim
Bir garib uykunun dumanı gibi..

Ben size gelecegim vallah gelecegim
Gecikmiş aşkımın gümanı gibi..

Ben size gelecegim yağmurlu günde
Yüzümde gözümde kirpiğimde nem..

Ben size gelecegim sessiz-sedasız
Sessiz-sedasız de çıkıp gidecegim..

Uygunlaştıran: Çetin Bayramoğlu

Bir Cevap Yazın

