Sezai Karakoç – Pişmanlık Ve Çileler – PEŞMANLIQ VƏ ÇİLƏLƏR

Standard

sezai karakoç

Sezai Karakoç – Pişmanlık Ve Çileler

Rüzgar eser, yağmur yağar, tilkiler üşür
Bir odun parcası aydınlatır ocağı
Annesi ateşin önünde perişan
Annesi ateşin içinde hür
Rüzgar eser, yağmur yağar, tilkiler üşür

Yağmurlar sırtıyla sırtım arasındadır
Şarkılar dudaklarıyla dudaklarımın
Kalbimi bin parçaya böldü divane sır
Sesi geliyor sesi, günahkar çocuklarım
Şarkılar dudaklarıyla dudaklarımın arasındadır

Benım boyum ufak onun da ufaktı
Kıvırcık saçlarından öpmediğim için onu
Onun bu ocakta yanan toprağı
Her gece rüyamda avuçlarımı yaktı
Benim boyum ufak onun da ufaktı
Benim gözlerim yeşildir onun kara
Ben günah kadar beyazım, o tevbe kadar kara

Annesinin başi elleri arasında
Parmağında aydınlık günlerden kalma yüzük
Bir fotoğraf asılıdır duvarda
Aynaya, geceye, maziye dönük
Annesinin başı elleri arasında

Bir tüfeğin burnu havadadır
Ateş almak üzeredir mermisiz
Ben bir küçük kızım, ben bir deli kızım
Siz beni ne anlarsınız… siz…
Bir tüfek ateş almak üzeredir mermisiz

Bir saman çöpüne tutunmuş kızların
Eteğini ben çektim
Neyleyim göğsümü Karacadağ’ın sert rüzgarı doldurmuş
Annemden ben ilk sütü Geyve’de içtim
Ankara’ya Çataldağ’a bir zindandan gül vurmuş
Az kalsın ben ölecektim
Bir saman çöpüne tutunmus kızların

Kediler halıları parçalıyor
Kırmızı bir ışık düşüyor yere
Annemin dizinde derman yok
Hükmedemiyor insan ruhuna ateş
Rüzgar hükmedemiyor incecik perdelere
Kediler halıları parçalıyor
Ateşte sarı gül açan saksılar
Kızarmış bir ekmek gibi duruyor

Kulağıma garip sesler geliyor
Kuş yumurtasından çıkan insanlar
Ahırda bir ata eyer oluyor
Kulağıma garip sesler geliyor

Ben bir şarkı bir türküyüm
Ben Meryem’in yanağındaki tüyüm
Beni bir azizin nefesi uçurur
Kalbimde Allah’ın elleri durur
Cici ayaklarım ilikli bağlı
Ben onun sılası kendimin gurbetindeyim

Ben azizin hasreti
Ben Meryem’in yanağındakı tüyüm
Benim gözlerim yeşildir, onun gözleri kara
Ben günah kadar beyazım, o tevbe kadar kara

Ocak sönüyor ateş kül oluyor
Annesınin saçları beyaz
Annesi saçlarını yoluyor
Ateşin içinde gül açılmış
Servi büyür, ardıç büyür, çocuk büyür
Annesi ruhunda ruhuma eğilir

Sineklerin kanadını ısıtan
Bir güneş toprağı yarıp çıkacak
Kadınlar sansa da yaşadığını
Sarkısız kaldıkça yaşayamayacak
Kadınları sarkılır, akrepler aydınlatır
Kadınları sarkılır, zahirlar aydınlatır

Artık ben gideceğim ata eyer vuruyorlar
Hatıralarımı birer birer yakacağım
Entarimi parça parça edip
Zehirli kirpilere bırakacağım
Beyaz bir kayanın üstüne çıkıp
Göğsüme siyah bir gül takacağım
Batan güneşe doğru kurşunlar sıkıp
Kendimi boşluğa bırakacağım

Ayaklarımın altından geçıyor bir deniz
Ben bir küçük kızım, ben bir deli kızım
Siz beni ne anlarsınız… siz…
Artık ben gideceğim atım kişniyor
Bir bebek mum istiyor, bir ölü şarkı istiyor

Ayaklarımın altından geçiyor bir deniz bir deniz
Beni onun gözleri çağırıyor duramam, duramam
Benim gözlerim yeşildir ah… onun gözleri kara
Ben günah kadar beyazım, o tevbe kadar kara

—–

Sezai Karakoç – PEŞMANLIQ VƏ ÇİLƏLƏR

Rüzgar əsir, yağış yağır, Tülkülər üşüyür;
Ocağı aydınladır bir ordunun parçası
Ana atəşin önündə pərişan,
Ana atəşin önündə hür…
Yağışlar kürəyiylə kürəyim arasındadır;
Şərqilər dodaqlarıyla dodaqlarımın
Min parçaya böldü məni bir divanə sir, –
Səsi gəlir səsi, günahkar uşaqların;
Şərqilər dodaqlarıyla dodaqların arasındadır.
Könüllər yanaraq qovuşacaqdı;
Üzdəki iztirab, çilə ocağı,
Onun bu ocaqda yanan torpağı
Bir gecə röyamda ovuclarımı yaxdı,
Mənim gözlərim yaşıldır, onun gözləri qara;
Mən günah qədər bəyazam, o tövbə qədər qara.
Ananın başı əlləri arasında,
Barmağındakı aydınlıq günlərdən qalma üzük.
Bir fotoqraf asılıbdır divarda;
Güzgüyə, gecəyə, keçmişə dönük,
Ananın başı əlləri arasında.
Bir tüfəyin burnu havadadır
Mərmisiz partlamaq üzrədir.
Mən bir kiçik qızam, mən bir dəli qızam,
Siz məni nə anlayırsınız siz!
Bir tüfək partlamaq üzrədir, mərmisiz…
Bir zaman çölündən asılmış qızların
Ətəyini mən çəkdim
Neyləyim köksümü qara dağın sərt rüzgarı
Doldurmuş,
Anamdan ilk sürü Gülcədə əmdim.
Ankaraya, çatal dağa bir zindandan gün vurub;
Az qala yerinə mən öləcəkdim
Bir saman çöpündən asılmış qızların…
Pişiklər xalıları parçalayır,
Qırmızı bir işıq düşür yerə.
Ananın dizində dərman yox,
Ananın qafası iki bölükdür.
İnsanın ruhuna hökmü yoxdur atəşin,
İncəcik pərdələrə hökmü yoxdur, rüzgarın;
Pişiklər xalıları parçalayır.
Atəşdə sarı gül açan saxsılar,
Qızarmış bir çörək kimi durur,
Qulağıma əcaib səslər gəlir,
Quş yumurtasından çıxan insanlar
Axırda bir ata yəhər vururlar.
Mən bir şərqi, mən bir tükəm;
Mən Məryəmin yanağındakı tükəm.
Məni bir övliya nəfəsi uçurdur,
Qəlbimdə Allahın əlləri durur
Bəzəkli ayaqlarım iplə bağlıdır,
Mən onun kədəri, özümün qürbətiyəm;
Mən bir övliyanın həsrəti,
Mənim gözlərim yaşıldır,elədir, elədir onun gözləri qara;
Mən günah qədər bəyazam, o tövbə qədər qara…
Ocaq sönür, atəş kül olur.
Ananın saçları bəyaz,
Ana saçlarını yolur.
Atəşin içində gül açır, sərvi böyüyür,
Ardıc böyüyür, uşaq böyüyür;
Ocaq sönür, atəş kül olur,
Ana ruhunda ruhuma əyilir.
Yarası quşun qanadın isidən
Bir günəş torpağı yarıb çıxacaq.
Qadınlar yaşadığını zənn etsə də,
Şərqisiz qaldıqca yaşamayacaq
Qadınları Şərqilər, ərəblər aydınlardır.
Qadınları Şərqilər, zəhərlər aydınlardır.
Artıq mən gedəcəyəm, ata yəhər vururlar.
Xatirələrimi bir-bir yandıracağam.
Əntarimi parça-parça edib
Zəhərli kirpiklərə qoyacam.
Bəyaz bir qayanın üstünə çıxıb
Köksümə qara bir kül taxacam
Batan günə doğru güllələr sıxıb
Özümü boşluğa tullayacağam
Ayaqlarımın altından keçir bir dəniz…
Mən bir kiçik qızam, mən bir dəli qızam,
Siz məni nə anlayırsınız, siz!
Artıq mən gedəcəyəm atım kişnəyir;
Bir körpə tum istəyir, bir ölü şərt istəyir
Ayaqlarımın altından keçir bir dəniz, bir dəniz;
Mən onun gözləri çağırır, duramam, duramam.
Mənim gözlərim yaşıldır, ah sənin gözlərin qara;
Mən günah qədər bəyazam, o tövbə qədər qara…
1952, Payız

Uyğulayan və təqdim edən: Xanəmir Telmanoğlu

Bir Cevap Yazın

