NEVBAHAR ÖZEL – DENİZ YILDIZIMSIN – Dəniz ulduzumsun

Standard

NEVBAHAR ÖZEL – DENİZ YILDIZIMSIN

Seni gizlice kumlara gömdüm.
Deniz yıldızımsın suların örten maviliğinde.

Hayalin deryasında sarıldım kollarına
Sana hasret yüreğim aşkının rüyasında
Şarkı oldun yarim çilem çalıyor
Sevdan ile ağlıyor gönlümün faslı

Seni gizlice kumlara gömdüm.
Deniz yıldızımsın suların örten maviliğinde.

Beste : NEVBAHAR ÖZEL

—-

Səni gizlicə qumun üzərinə basdırdım.
Dəniz ulduzumsun suların örtən maviliyində.

Xəyalın dəryasında sarıldım qollarına
Sənə həsrət ürəyim eşqinin yuxusunda
Mahnı oldun yarim əziyyət çalır
Sevdan ilə ağlayır könlümün faslı

Səni gizlicə qumun üzərinə basdırdım.
Dəniz ulduzumsun suların örtən maviliyində.

Musiqi: Nevbahar ÖZEL

Uygunlaştıran : Çetin Bayramoğlu

Bir Cevap Yazın

