AFAQ ŞIXLI – MEHRİBANIM OL MƏNİM! – MİHRİBANIM OL BENİM!

Standard

002 (2)

Afaq Şıxlı – MİHRİBANIM OL BENİM!

Yargılama, gözlerimin karası,
Çok tazedir daha gönlüm yarası.
Sana kalmış bu derdimin çaresi,
Ya uzak dur! Ya Lokman’ım ol benim!

Ümit öler bir gün yare yetmese,
Bu diyardan ol diyare yetmese.
Ömür kışı bir bahare yetmese
Her mevsimde hoş bir anım ol benim!

Keşke, bahta sevinç düşse bir dilim!
Tut elimi, dağılsın bu nisgilim!
Senden özge kimim var ki, sevgilim?
Başım üste asumanım ol benim!

Dualarım varıp bulur, sene de,
İmza atmam hasret adlı senede!
Gel yanıma bir kez olsun, senede,
Yarınlara bir gümanım ol benim!

İşitmiyor bahtım, belki sağırdır?!
Bir yüreğe iki hasret ağırdır!
Tanrı bizi bu dünyada ayırdı,
O dünyada mihribanım ol benim!

Uyqunlaştırdı: İ. Avşar.

AFAQ ŞIXLI – MEHRİBANIM OL MƏNİM!

Gəl qınama, gözlərimin qarası,
Çox təzədir hələ könül yarası.
Varmı, yoxmu, dərdlərimin sarası –
Ya uzaq dur, ya loğmanım ol mənim!

Yol gedirəm, bilməm hara çatmağa,
Ümid varmı görən yara çatmağa?
Əl üzmüşəm, bir bahara çatmağa
Hər fəsildə xoş zamanım ol mənim!

Kaş, bəxtimə sevinc düşə bir dilim,
Ver əlini, qoy çəkilsin nisgilim!
Kimim var ki, səndən özgə, sevgilim?
Başım üstə asimanım ol mənim!

Dualarım yetər bir gün sənə də,
Qol qoymaram həsrət adlı sənədə!
Gəl yanıma bircə dəfə sənədə,
Sabahlara bir gümanım ol mənim!

Hey səslərəm, bəxtim deyən sağırdı…
Bir ürəyə iki həsrət ağırdı…
Bu dünyada tanrım bizi ayırdı,
O dünyada mehribanım ol mənim!

Bir Cevap Yazın

