ATTİLA İLHAN – CİNAYET SAATİ – CİNAYƏT SAATI

Standard

f036

ATTİLA İLHAN – CİNAYET SAATİ

haliç’te bir vapuru vurdular dört kişi
demirlemişti eli kolu bağlıydı ağlıyordu
dört bıçak çekip vurdular dört kişi
yemyeşil bir ay gökte dağılıyordu

deli cafer ismail tayfur ve şaşı
maktulün onbeş yıllık arkadaşı
üçü kamarot öteki aşçıbaşı
dört bıçak çekip vurdular dört kişi

cinayeti kör bir kayıkçı gördü
ben gördüm kulaklarım gördü
vapur kudurdu kuduz gibi böğürdü
hiç biriniz orada yoktunuz

demirlemişti eli kolu bağlıydı ağlıyordu
on üç damla gözyaşını saydım
allahına kitabına sövüp saydım
şafak nabız gibi atıyordu
sarhoştum kasımpaşa’daydım
hiç biriniz orada yoktunuz

haliç’te bir vapuru vurdular dört kişi
polis kaatilleri arıyordu
deli cafer ismail tayfur ve şaşı
üzerime yüklediler bu işi
sarhoştum kasımpaşa’daydım
vapuru onlar vurdu ben vurmadım
cinayeti kör bir kayıkçı gördü

ben vursam kendimi vuracaktım

CİNAYƏT SAATI

Haliçte bir gəmiyi vurdular dörd adam
bağlanmışdı əli qolu bağlı ağlayırdı
dörd bıçaq çəkib vurdular dörd adam
yamyaşıl bir ay göydə dağılırdı

dəli Cafer İsmail Tayfur və çəp
maktulün on beş illik yoldaşı
üçü kamarot biri aşpaz
dörd bıçaq çəkib vurdular dörd adam

cinayəti kor bir qayıqçı gördü
mən gördüm qulaqlarım gördü
gəmi kudurdu quduz kimi boğurdu
heç biriniz orada yox idiniz

bağlanmışdı əli qolu bağlı ağlayırdı
on üç damla gözyaşını saydım
allahına kitabına söyüb saydım
şəfəq nəbz kimi atırdı
sərxoştum Kasımpaşadaydım
heç biriniz orada yox idiniz

Haliçte bir gəmiyi vurdular dörd adam
polis qatilləri axtarırdı
dəli Cafer İsmail Tayfur və çəp
üzərimə yüklədilər bu işi
sərxoştum Kasımpaşadaydım
gəmiyi onlar vurdu mən vurmadım
cinayəti kor bir qayıqçı gördü

mən vursam özümü vuracaktım

Uyğunlaşdıran : Çetin Bayramoğlu – Ayşen Savadova

Bir Cevap Yazın

