Cabir Novruz – Hicran

Standard

Cabir Novruz14

Cabir Novruz – Hicran

Üzdü bu hicran məni, yar məni
Qoydun intizar məni, intizar.
Gəldi ayrılıq, gəldi gizlicə,
Soyuq qəm yeli əsdi gizlicə ..
Hicran, hicran, gəldi hicran.

Saxla yadında ötən günləri,
Dərdi, sevinci, qəmi, kədəri
Gəldi ayrılıq, gəldi gizlicə,
Mənim səbrimi üzdü gizlicə …
Hicran, hicran, gəldi hicran.

Deyer küləklər üzümə, xatirələr
Yagış tək döyər məni xatirələr
Gəldi ayrılıq, gəldi gizlicə
Soyuq qəm yeli əsdi gizlicə ..
Hicran, hicran, gəldi hicran …..
Cabir Novruz – Hicran

Üzdü bu hicran beni, yar beni
Koydun intizar beni, intizar.
Geldi ayrılık, geldi gizlice,
Soğuk gam yeli esti gizlice ..
Hicran, hicran, geldi hicran.

Sakla yadında geçen günleri,
Derdi, sevinci, gamı, kederi
Geldi ayrılık, geldi gizlice,
Benim sabrımı üzdü gizlice …
Hicran, hicran, geldi hicran.

Deyer esintiler yüzüme, hatıralar
Yağış gibi döver beni hatıralar
Geldi ayrılık, geldi gizlice
Soğuk gam yeli esti gizlice ..
Hicran, hicran, geldi hicran …..

Musiqi: Polad Bülbüloğlu

Bir Cevap Yazın

